3 najważniejsze korzyści dla biznesu po zainwestowaniu w długopisy reklamowe
Jeśli rozpoczynasz nową działalność, to wiesz, że bez odpowiedniej promocji Twoja firma może zniknąć w gąszczu tysięcy innych. Wybór najlepszej taktyki marketingowej dla Twojej firmy wiąże się z wieloma wyzwaniami, jednak na początku warto jest postawić na sprawdzone i skuteczne sposoby. Korzystanie z przedmiotów promocyjnych, takich jak długopisy reklamowe, może przyspieszyć rozwój firmy i pomóc w dotarciu do szerokiego grona klientów. Dlaczego jeszcze warto zainteresować się brandowanymi długopisami?
Długopisy reklamowe to opłacalna forma promocji
Racjonalnie rozważ, ile możesz wydać na marketing. Nowi właściciele małych firm zwykle nie mają dużego kapitału promocyjnego, gdyż większość swoich środków muszą przeznaczyć na produkcję, pracowników, infrastrukturę. W związku z tym często szukają niedrogich sposobów na wybicie się na rynku i ukazanie swojego przedsiębiorstwa potencjalnym klientom. Zainwestowanie w długopisy reklamowe jest o tyle proste, że można dostosować ich ilość do swoich potrzeb, a taka taktyka marketingowa jest zdecydowanie najbardziej opłacalna. Długopisy brandowane mogą być sprzedawane luzem, a koszt za jedną sztukę jest bardzo przystępny.
Warto pamiętać też o tym, że w przeciwieństwie do innych form promocji, takich jak ulotki czy reklamy w mediach, długopisy mają o wiele dłuższą żywotność. Niejednokrotnie znajdują się one w mieszkaniach klientów miesiącami, a ulotki trafiają do kosza przeważnie tego samego dnia, w którym zostały wręczone
Długopisy reklamowe można łatwo i tanio dostosować do okoliczności
Reklamy bezpośrednie, telewizyjne i radiowe są bardzo skuteczne, jednak tylko wtedy gdy klienci usłyszą lub zobaczą je we właściwym czasie. Różni się to od promocyjnych długopisów, z których korzysta się często, a przy każdym użyciu wzmacnia świadomość marki.
Projektując niestandardowe długopisy promocyjne dla swojej firmy, możesz podać nazwę swojej, adres, numer telefonu, stronę internetową, a to wszystko w spójnej kompozycji z Twoim logo. Za każdym razem, gdy odbiorcy będą sięgać po długopis, przypomną sobie o Twojej firmie. Może w danym czasie nie będą tego potrzebować, ale tylko gdy pojawi się taki moment w przyszłości, Twoja firma będzie pierwszą, o której pomyślą.
Długopisy reklamowe mogą być też dopasowane do różnych okoliczności. Jeśli chcesz rozdać je na konkretnym wydarzeniu, to dodanie jednego akcentu wystarczy, aby promowanie się za pomocą długopisów nabrało większej siły. Jeśli wybierasz się na święto swojego miasta, to umieść przy logo jego nazwę, a gdy wspierasz kampanie walki z rakiem, to różowa kokardka będzie ważnym symbolem.
Długopisy reklamowe są użyteczne
W przypadku dowolnego elementu promocyjnego dobrze jest wybrać taki przedmiot, który będzie intensywnie użytkowany. Możesz zdecydować się na inne rozwiązania, takie jak koszulki, otwieracze do butelek i magnesy. Są urocze, ale jak często odbiorcy naprawdę ich używają?
Promocyjne długopisy są po prostu użyteczne. Prawie wszyscy korzystają z nich w szkole lub pracy, przy załatwianiu spraw urzędowych, a nawet podczas wieczorów z grami ze znajomymi. Nie chcesz inwestować w narzędzia promocyjne, o których klienci zapomną lub szybko je wyrzucą.