6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki
Jako właściciel firmy ciężko pracujesz, aby zbudować swoją markę i chcesz zwiększyć świadomość swoich produktów lub usług. Artykuły promocyjne są skutecznym sposobem wspierania Twoich wysiłków. Długopisy reklamowe są nadal preferowanym narzędziem, gdyż w skuteczny sposób wpływają na budowanie pozytywnego wizerunku. Oto siedem skutecznych sposobów używania długopisów do promowania swojej firmy.
Udostępnij długopisy reklamowe w sklepie lub w biurze
Jeśli posiadasz sklep lub masz małe biuro, które odwiedzają klienci, podarowanie im długopisu z logo firmy jest miłym akcentem. Ponadto goście często muszą coś podpisać, a gdy zobaczą garść darmowych długopisów, chętnie sięgną po nie sami i będą używać przez wiele dni, tygodni, a nawet miesięcy później, dzięki czemu Twoja marka na dobre utrzyma się w ich pamięci.
Zabierz długopisy reklamowe na imprezy branżowe
Konwencje i targi są fantastycznymi miejscami do networkingu i promocji firmy, a te wydarzenia zawsze oferują wspaniałe prezenty. Firmy prześcigają się w pomysłach na podarunki, a te gratisy są rozdawane w małych paczkach, które często zawierają reklamowe długopisy. Taki drobny upominek ma o wiele większą moc niż ulotki czy ogromne banery.
Używaj długopisów reklamowych jako wizytówki
Wizytówki to niezbędne narzędzie do tego, aby uzyskać nazwę marki i udostępniać swoje dane kontaktowe. Jednak czasy się zmieniają i wszystko to, co Twoi potencjalni klienci czy partnerzy biznesowi muszą wiedzieć o Twojej firmie, znajduje się już internecie. Dlaczego więc nie wydrukować adresu strony na długopisie? Nie musi stanowić to zastępstwa dla wizytówki, a jedynie wsparcie promocji.
Przekaż długopisy reklamowe na społeczny cel
Postawienie się za słuszną sprawą jest świadomym sposobem na wypromowanie swojej marki przed odpowiednimi osobami. Każda społeczność organizuje wydarzenia, na których ludzie współpracują się w jakimś celu. Mogą być to zbiórki pieniędzy na działalność charytatywną, podpisywanie petycji, a nawet mniej poważne eventy, takie jak wspólne granie w gry planszowe. Na każdym z tych wydarzeń przydadzą się długopisy i warto, aby promowały one właśnie Twoją firmę. Możesz pójść o krok dalej i zlecić wykonanie długopisów, które będą łączyć branding z okolicznością.
Dołącz długopisy promocyjne do paczek
Jeśli wysyłasz paczki do klientów, długopisy firmowe mogą być miłym dodatkiem do głównych produktów. Każdy lubi otrzymywać coś bonusowego, dzięki czemu ma poczucie, że nie jest tylko „zwykłym klientem”. Długopisy reklamowe są także świetnym rozwiązaniem przy wysłaniu listów PR-owych – grubsza koperta wybije się na tyle pozostałych.
Zastosuj długopisy promocyjne jako podkreślenie współpracy
Nawiązywanie kontaktów z innymi lokalnymi właścicielami firm to niezawodny sposób, by Twoja firma, produkty i usługi były dostępne dla osób, które ich szukają. Twój partner biznesowy nie będzie musiał za każdym razem tłumaczyć, czym się zajmujesz, gdyż wszystkie najważniejsze informacje klienci znajdą na długopisie, po który sięgną załatwiając swoje sprawy. Jest to niezwykle skuteczna oraz nieinwazyjna metoda promocji i budowania świadomości marki.