AdPen na PSI 2024: Nowości, Sukcesy i Nowe Perspektywy!
Z przyjemnością dzielimy się z Wami relacją z udziału AdPen w międzynarodowych targach PSI w Dusseldorfie, które odbyły się w dniach 9-11 stycznia 2024 roku. PSI to największa organizacja zrzeszająca europejskich dostawców i dystrybutorów artykułów reklamowych, a targi tej organizacji należą do największych na świecie. W tym roku zgromadziły ponad 550 wystawców, w tym 65 z Polski.
Obserwowaliśmy fascynujące zmiany na rynku gadżetów reklamowych. Przed pandemią targi zajmowały aż 5 hal, a w tym roku skoncentrowano się na dwóch. Mimo tego, rynek cały czas odbija się od trudności minionych lat.
Po dwuletniej przerwie związanej z perturbacjami związanymi z Covid-19 oraz załamaniem rynku gadżetów reklamowych, firma Exito Group powróciła na PSI. Udział ten, choć długo oczekiwany, okazał się niezwykle udany. Odwiedziło nas wielu klientów, zarówno nowych, jak i ci, którzy są z nami od dawna.
Na naszym stoisku mogliśmy zaprezentować naszą najnowszą propozycję – długopis reklamowy „Rayo”, który zdobył dużą popularność wśród odwiedzających. Efektem tego było przyjęcie pierwszych zamówień na ten model!
Nie tylko prezentowaliśmy aktualne produkty. Z dumą ogłosiliśmy przygotowania do premiery czwartego modelu długopisu, który jest obecnie w fazie produkcji.
Otrzymaliśmy bardzo pozytywne reakcje od klientów na informację o uruchomieniu produkcji własnych wkładów oraz sprężynek do długopisów reklamowych. Dzięki wsparciu dotacji z Unii Europejskiej zakupiliśmy formy wtryskowe do nowych modeli długopisów i wkładów, nową wtryskarkę, maszynę do produkcji wkładów i sprężynek, a także nowoczesną drukarkę UV do nadruków.
Po targach patrzymy z optymizmem na przyszłość. Nowi klienci, nowe modele długopisów reklamowych, rozwinięte możliwości produkcyjne, i nowe plany rozwoju – to tylko przedsmak tego, co nas czeka w nadchodzącym roku. Jednym słowem: będzie się działo!