Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne
W krajach zachodnich dzielenie się swoimi sukcesami w biznesie jest czymś zupełnie normalnym i naturalnym. W Polsce mało który przedsiębiorca oficjalnie chwali się dokonaniami, a przecież nie ma w tym nic złego. Ludzie chętniej współpracują z firmami, które efektywnie się rozwijają. Warto jest więc ich o tym poinformować, wręczając okolicznościowe długopisy reklamowe.
Jaka treść będzie odpowiednia?
Aby pielęgnować relacje z klientem, ważne jest, aby świętować najważniejsze etapy, jakie zachodzą w firmie. Niezależnie od tego, czy jest to rocznica, czy otwarcie nowego oddziału, przekaz, jaki umieści się na długopisach promocyjnych, powinien sprawić, że konsumenci będą czuli się dobrze z powodu sukcesów przedsiębiorstwa. Muszą wiedzieć, że to też ich zasługa i że cały zespół firmy jest im za to wdzięczny. Jednak jak okazać to słowami?
Najważniejsze jest to, aby wiedzieć, do jakiej grupy docelowej ma trafić komunikat. Trzeba też zdawać sobie sprawę z tego, jaka mentalność w niej panuje. Środowiska, które nie celebrują sukcesów, mogą poczuć się urażone, jeśli treść będzie zbyt butna i pozbawiona szacunku. Z kolei bardziej otwarte grupy preferują jasne komunikaty, które są naładowane emocjami. Najlepsze będzie tu odnalezienie złotego środka, a treść zdobiąca długopisy promocyjne może brzmieć:
- To nasza 3 rocznica! Dziękujemy, że jesteś z nami!
- Otwieramy nowy sklep – bez Ciebie by się nam nie udało!
- Twoje wsparcie jest dla nas niezwykle ważne.
- Zostaliśmy wyróżnieni prestiżową nagrodą – to Twoja zasługa!
Dlaczego indywidualne podejście jest ważne?
Długopisy promocyjne, które mają trafić do wielu odbiorców jednocześnie, nie mogą sprawiać wrażenia, jakby były wyprodukowane taśmowo. Dlaczego? Klienci wiedzą, że nawet jeśli ich wkład w dany sukces nie był spektakularny, to jednak dołożyli oni do niego swoją cegiełkę poprzez wybory zakupowe.
Warto więc pamiętać o tym, żeby gadżety promocyjne, które są rozdawane z okazji wyjątkowych wydarzeń, świadczyły o tym, że firma faktycznie docenia konsumentów i to, że spośród wszystkich innych możliwości zdecydowali się oni współpracować właśnie z tym jednym przedsiębiorstwem.
Dlaczego należy nagłaśniać swoje sukcesy?
Świętowanie powodzeń nie jest domeną Polaków, jednak to nie znaczy, że nie należy tego robić. Istnieje kilka powodów, które świadczą o tym, że takie zachowanie ma ogromny sens.
1. Akt świętowania zmienia sposób myślenia o firmie
Niezależnie od tego, czy będzie to długopis reklamowy, karta okolicznościowa, czy nawet wpis na social mediach, informowanie o sukcesie zmienia to, jak klienci postrzegają firmę. Mogą dzięki temu zdać sobie sprawę, że za markę odpowiedzialni są prawdziwi ludzie, którzy mają emocje i cieszą się ze swoich sukcesów.
2. Świętowanie zacieśnia więzi
Nic tak nie zbliża, jak wspólny cel. Jeśli da się swoim klientom możliwość odczuwania pozytywnych wrażeń, to podświadomie będą oni bardziej związani z marką. Jeśli sukces firmy może być i ich zwycięstwem, to dlaczego im to zabierać?
3. Ogłaszanie swoich sukcesów buduje pozytywny wizerunek
Firmy powstają każdego dnia, ale tylko te najlepsze mają szansę na wybicie się z tłumu. Wręczanie upominków promocyjnych, które informują o wygranym konkursie, rocznicy lub nowym sklepie umacnia przedsiębiorstwo na pozycji lidera w swojej branży.