Targi PSI w Dusseldorfie – nasza relacja
Targi branży produktów promocyjnych PSI w Dusseldorfie, to miejsce, na którym wystawialiśmy się już 6 raz! Co roku jesteśmy zachwyceni różnorodnością firm, z którymi możemy się spotkać i wymieniać doświadczeniami. Mieliśmy również możliwość poznać najnowsze trendy, dzięki czemu wiemy, że obrany przez nas kierunek jest właściwy.
Jakie trendy?
Wzrost rynku
Rynek produktów promocyjnych nie zwalnia tempa. Specjaliści z PSI szacują, że aktualnie aż 75% wszystkich firm na świecie wdraża takie rozwiązania marketingowe do swojego planu. Dotyczy to zarówno ogromnych korporacji, jak i małych przedsiębiorstw. Nie ma więc wątpliwości, że produkty reklamowe, takie jak długopisy czy ołówki, są niezwykle ważnym elementem promocji, który powinien być brany pod uwagę przy planowaniu budżetu przeznaczonego na marketing.
Aspekt ekologii
Kolejny istoty trend związany jest ze wzrostem świadomości pod względem zanieczyszczenia środowiska. Ponad 90% z 1000 ankietowanych w badaniu przeprowadzonym podczas targów uznało, że zrównoważony rozwój biznesu jest dla nich priorytetową sprawą. Kwestia ta dotyczy również produktów promocyjnych, które powinny być wykonane w zgodzie z ekologicznym działaniem. Specjaliści prowadzący spotkania z dystrybutorami i dostawcami podkreślali, że procesy w firmach, które wspierają dbanie o środowisko, są zauważane przez klientów i często decydują o tym, czy dokonają oni zakupów.
Jakość wykonania
W aktualnych czasach ogromne znaczenie ma to, jakiej jakości jest produkt reklamowy. Musi być on nie tylko estetyczny, ale również i trwały, dzięki czemu odbiorcy będą mogą z niego korzystać latami. Klienci coraz bardziej doceniają fakt, że przedsiębiorcy inwestują w wysokogatunkowe przedmioty i nie decydują się wręczać im czegoś bezużytecznego.
Fakty i liczby
Dusseldorf na kilka dni zmienił się w światową stolicę produktów reklamowych. W targach wzięło udział 925 wystawców z 37 krajów, a gości przybyło aż ponad 17 tysięcy! Targi odbyły się już po raz 56 i z każdym rokiem przybywa zainteresowanych firm oraz klientów.