5 sposobów, dzięki którym Twoje produkty promocyjne będą się wyróżniać
Zdecydowana większość konsumentów woli nabywać produkty od znanej marki, zamiast przechodzić na nową etykietę. Dostarczanie klientom upominków korporacyjnych może w znaczący wpłynąć na budowanie świadomości marki, a tym samym na podejmowanie decyzji podczas zakupów. Jednak aby miały one taką siłę sprawczą, muszą się wyróżniać. O co należy zadbać, projektując długopisy reklamowe?
Minimalizm a przesada
W zależności od branży, w której się działa, trzeba wybrać swój podstawowy styl. Dla przykładu kancelaria adwokacka, która chce promować się za pomocą jaskrawych koszulek z żartobliwym napisem, może uzyskać efekt odwrotny do zamierzonego. Długopisy reklamowe pozostawiają trochę większe pole do popisu, jednak nadal trzeba pamiętać o tym, do jakich klientów chce się trafić. Minimalistyczne modele będą sprawdzały się świetnie w „poważnych” gałęziach biznesu, z kolei te wielobarwne i naładowane informacjami mogą okazać się lepszym wyborem przy mniej pompatycznych przedsiębiorstwach.
Kolory mają moc
Markowe produkty i logo powinny wykorzystywać kolory na swoją korzyść. Ludzie postrzegają barwy w konkretny sposób, ponieważ nadają im specyficzne cechy. I tak zieleń kojarzy się ze spokojem i naturą, błękit z nostalgią i powagą, a czerwień z niebezpieczeństwem i namiętnością. Takie informacje można zastosować do stworzenia produktów marketingowych, takich jak długopisy promocyjne.
Unikalność wymaga odwagi
Ci, którzy chcą wyjść przed szereg, muszą charakteryzować się ogromną odwagą. Nietrudno jest być takim, jak wszyscy i dotyczy to również działalności gospodarczej. Choć może być to bezpieczna droga, to jednak nie zapewnia ona takich profitów, jak szarża na rynek. Unikalne upominki korporacyjne mają większą szansę na to, że zostaną zapamiętane. Długopisy promocyjne, które posiadają ciekawe kolory i piękne grafiki, będą chętniej wybierane niż pospolite modele. Jeśli poszukuje się czegoś naprawdę wyjątkowego, to dobrym tropem są długopisy reklamowe z nadrukiem El Primero – każdy element w nich zawarty, nawet włącznik, może mieć inny kolor, a na korpusie i klipie jest wystarczająco miejsca, by umieścić najważniejsze informacje wraz z grafikami.
Wysoka jakość
Produkty korporacyjne świadczą o firmie. Niezależnie od tego, jakie przedmioty wręcza się za darmo, w momencie, gdy pojawia się na nich logo lub slogan organizacji, zaczynają one być traktowane jak jedność. Jeśli więc nawet niewielki upominek marketingowy zepsuje się po dniu użytkowania, to konsument może już nigdy nie wrócić do danej firmy.
Aby wyróżnić się z tłumu, trzeba mieć pewność, że oferowane długopisy reklamowe są najwyższej jakości. Mają one być wykorzystywane z przyjemnością każdego dnia, dzięki czemu ich funkcja promocyjna będzie mogła zostać spełniona. Niedziałające lub uszkodzone pióro nie jest nikomu potrzebne.
Budowanie więzi
Obdarowywanie swoich klientów darmowymi produktami promocyjnymi jest świetnym sposobem na to, by budować z nimi pozytywne więzi. Długopisy reklamowe, ołówki reklamowe czy inne gadżety powinny więc być wręczane w jakimś celu – w ramach podziękowania, nagrody czy przywitania. Pozytywne sytuacje sprzyjają powstawaniu emocji, które przekładają się na to, że osoba na dłużej zapamięta markę, a przedmiotowi przypisze miłe wspomnienia.