Dlaczego długopisy reklamowe są świetnym narzędziem marketingowym?

Dlaczego długopisy reklamowe są świetnym narzędziem marketingowym?

Biorąc pod uwagę fakt, że przeciętny człowiek jest w stanie zużyć ponad 300 długopisów w ciągu swojego życia, to wręczanie długopisów reklamowych nabiera jeszcze większego sensu. Umożliwiają one marce wpływ na nowych klientów, a jednocześnie służą rzeczywistym celom dnia codziennego. Oto cztery powody, dla których długopisy promocyjne są idealnym narzędziem marketingowym dla firm.

Cena i dostępność

Długopisy reklamowe to jeden z najbardziej przystępnych cenowo materiałów promocyjnych, które każda firma może zaoferować klientom, pracownikom lub wspólnikom biznesowym. Nawet najbardziej oryginalne modele, takie jak El Primero czy Kalido, kosztują mniej niż złotówkę, dlatego też inwestycja w nie szybko się zwraca, szczególnie gdy na horyzoncie pojawi się wielkie wydarzenie.

Oznacza to, że długopisy reklamowe to najszybsza i najbardziej opłacalna droga, aby dotrzeć do klientów. Z powodu ich atrakcyjnej cent można je rozdać bez obawy o koszty, co w przypadku innych gadżetów wykorzystywanych przy promocji nie jest już takie oczywiste.

Wieczne zapotrzebowanie

Długopisy z nadrukiem są zawsze potrzebne bez względu na branżę, pozycję, stanowisko, rodzaj działalności. Wystarczy spojrzeć na najbardziej nowoczesne firmy IT i biurka tamtejszych pracowników – na każdym z nich znajduje się pojemnik z długopisami. Jeśli chodzi o biurokrację rządową lub dokumenty prawne, tusz na papierze wciąż ma pierwszeństwo przed kserokopiami lub podpisami cyfrowymi. W wielu przypadkach prawdziwy podpis jest jedyną rzeczą, którą władze uznają za oficjalną.

Najbardziej zaskakujące jest jednak to, że kiedy przychodzi czas, aby sięgnąć po przybory do pisania, większość osób oczekuje, że znajdzie je za darmo. Dlatego też długopisy z nadrukiem idealnie spełniają swoje zadanie, a dodatkowo zaspokajają potrzeby konsumentów.

Różnorodność

Dzięki szerokiej gamie długopisów, z których można tworzyć artykuły promocyjne, każda firma może znajdzie dla siebie coś, co będzie świetnie dostosowane do jej własnego modelu biznesowego.

Istnieją długopisy reklamowe, które są wyraźnie przeznaczone dla poważnych korporacji, inne, które są przeznaczone dla bardziej beztroskich marek, i te, które są przeznaczone dla dzieci i młodych osób. Można zatem dostosować je zarówno do ekskluzywnych, jak i wesołych branż, a to wszystko bardzo niskim nakładem finansowym. Uniwersalne modele, takie jak Kalido, występują w niezliczonej wariacji kolorów i stylów, dlatego nawet w ramach jednego produktu można osiągnąć zamierzony efekt.

Reklama, która ma wartość

Gdy rozdaje się ulotki potencjalnym klientom, zazwyczaj bardzo szybko lądują one w koszu. Zupełnie inaczej dzieje się z długopisami promocyjnymi. Rzadko zdarza się, że ktoś wyrzuci pióro bez powodu. Długopisy reklamowe to jedna z tych rzeczy, które ludzie trzymają „na wszelki wypadek”. Nie tylko więc korzysta się z nich prawie codziennie, ale dodatkowo uważa się je za przydatne i ważne przedmioty. Niewiele innych artykułów promocyjnych może liczyć na takie traktowanie.