Dlaczego spersonalizowane prezenty mają największą moc? Długopisy reklamowe AdPen
Personalizacja jest obecna już wszędzie. Dotyczy ona rekomendacji na platformach z filmami, proponowanej muzyki w popularnych odtwarzaczach i na dobre zagościła się już w branży marketingowej. Długopisy reklamowe, które są nie tylko dopasowane do konkretnego przedsiębiorstwa, ale również do obdarowywanych osób, stanowią idealny upominek korporacyjny. Dlaczego tak się dzieje?
Poczucie wyjątkowości
Otrzymanie czegoś, co nawet w minimalnym stopniu odbiega od standardowych przedmiotów, sprawia, że ludzie czują się docenieni i wyjątkowi. Długopisy z nadrukiem nie są tu fenomenem. Praktyczny, unikalny i wysokiej jakości gadżet pozwala budować pozytywne wrażenia związane z firmą, a co za tym idzie – na skuteczniejsze kreowanie lojalnej grupy odbiorców.
Dodatkowo spersonalizowane długopisy reklamowe przekazują okrojoną ilość informacji, a jednocześnie jest ich a tyle dużo, by można było zainteresować potencjalnych klientów konkretnym przedsiębiorstwem. W świecie, w którym każda osoba jest wręcz bombardowana bodźcami i danymi chociażby podczas przeglądania swoich ulubionych stron internetowych, odpowiedni dobór informacji pokazuje szacunek do odbiorcy.
Odpowiadanie na potrzeby
Długopisy reklamowe z nadrukiem, które są dopasowane do klientów, mogą pozostać z nimi przez wiele lat. Po przybory do pisania sięga się każdego dnia, dlatego też nie może dziwić fakt, że taki upominek korporacyjny jest świetną, skuteczną i tanią formą reklamy, która może zaowocować stałą współpracą. Są to produkty reklamowe, które odpowiadają najważniejszym potrzebom odbiorców – nie ma osoby, która nie posiadałaby w swojej torbie, w schowku samochodowym i na biurku chociaż jednego długopisu.
Budowanie więzi
Najważniejszym powodem, dla którego ludzie uwielbiają spersonalizowane długopisy promocyjne i inne upominki korporacyjne, jest to, że pozwalają one na budowanie więzi. O ile nachalne reklamy też przynoszą taki skutek, to w przypadku długopisów promocyjnych ten cel osiągany jest w zupełnie inny sposób. Osoba, która widzi tak gadżet, podświadomie zapoznaje się z marką, dzięki czemu kojarzy jej nazwę czy adres strony internetowej bez potrzeby ciągłego zabieranie jej uwagi.
Spersonalizowane długopisy reklamowe wpływają na świadomość marki w jeszcze lepszy sposób, niż tradycyjne formy reklamy, ponieważ często korzysta się z nich przy okazji wykonywania codziennych czynności. Kojarzą się więc z czymś przyjemnym, normalnym, skutecznym. Takie osobiste połączenie przypomina klientom o dalszych emocjach związanych z otoczeniem, osobą lub doświadczeniem związanym z tym niepozornym gadżetem. Jest to szczególnie istotne, kiedy długopisy z nadrukiem wręcza się np. przy okazji targów, konferencji, branżowych spotkań. Dzięki temu odbiorca otrzyma przedmiot, który będzie potęgował jego wspomnienia, a wszystko to za pomocą jednego, prostego, spersonalizowanego prezentu korporacyjnego.
Nienachalne budowanie więzi, a następnie celebrowanie jej w formie fizycznej za pomocą spersonalizowanego długopisu, to najlepszy sposób na kreowanie pozywanych relacji nawet z najbardziej wymagającymi klientami.