Jak zacząć promocję dzięki długopisom reklamowym?
Zarówno ogromne korporacje, jak i jednoosobowe działalności, chętnie wykorzystują długopisy reklamowe w swoich kampaniach marketingowych. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to jedno z najtańszych, a jednocześnie najbardziej skutecznych rozwiązań stosowanych przy promocji marki. Od czego jednak ją zacząć, jakie długopisy reklamowe wybrać, na co zwracać uwagę?
Logo, informacje, kolor
Długopisy promocyjne posiadają wiele cech, dzięki czemu są tak chętnie wybieranym produktem promocyjnym niezależnie od wielkości i statusu firmy. Pozwalają w dobitny sposób wpłynąć na aktualnych i potencjalnych klientów, przekazywać konkretne dane czy generować zyski przez wiele lat – badania wykazują, że mają o 53% dłuższą żywotność, niż inne przedmioty tego typu.
Dzieje się tak, gdyż można na nich umieścić dokładnie takie informacje, jakie są potrzebne – takie jak logo, nazwa firmy, dane kontaktowe, hasło reklamowe lub nawiązanie do ważnego wydarzenia dla danej społeczności lokalnej. W ten sposób promocyjny długopis jest rozszerzeniem kampanii marketingowej i pozwala zachować spójność wiadomości.
Wskazówka.Niemałe znaczenie ma tutaj również kolor długopisu reklamowego. Jeśli jego odcienie dobrane są tak, by komponować się z barwami firmy, to wszystko będzie prezentować się estetycznie i harmonijnie.
Jakość atramentu
Ważne jest również, aby długopisy reklamowe używały wysokiej jakości atramentu. Jest to istotne dlatego, że głównym atutem tego produktu reklamowego jest to, że można z niego korzystać nieprzerwanie przez wiele lat i przy różnych okazjach. A to nie będzie możliwe, jeśli tusz od początku będzie sprawiał problemy lub po kilku dniach zaschnie. Jednym ze sposobów zapewnienia użycia długopisów reklamowych jest wybór atramentu o wysokiej jakości, co wpłynie na komfort użytkowania.
Oprócz tuszu warto zwrócić uwagę na takie elementy, jak:
- System włączania – czy jest wygodny, intuicyjny, gładko i cicho działa?
- Zatyczka – czy jest estetyczna, nie wyróżnia się, idealnie pasuje?
- Uchwyt – czy jest wygodny, odpowiedniej grubości, wykonany z przyjemnego materiału?
- Kulka – czy obraca się swobodnie, nie powoduje wylania tuszu?
Długopisy reklamowe – uniwersalny i opłacalny sposób na promocję
Długopisy promocyjne mogą wywierać trwałe wrażenie zarówno na obecnych, jak i potencjalnych klientach. Jednym z powodów, dla których tak się dzieje, jest to, że posiadają one funkcje, których inne produkty reklamowe nie mają. Są tanie, funkcjonalne, łatwo dostępne, nie generują problemów podczas przechowywania, a jednocześnie można je dopasować do najróżniejszych branż i okoliczności.
Pomimo ery cyfrowej dzisiejszego świata biznesu, nadal istnieje potrzeba, aby pracownicy i konsumenci używali długopisów i ołówków reklamowych. Dzięki temu inwestując w taki produkt promocyjny można mieć pewność, że będzie on wykorzystywany przez odbiorców. Oznacza to, że użytkownik będzie nastawiony cały czas na kontakt z nazwą firmy i danymi kontaktowymi, które znajdują się na długopisach, a to pozwala budować silne i pozytywne relacje.