Upominki dla pracowników – co wybrać?
Kluczem do sukcesu w wielu zawodach może być posiadanie odpowiedniego narzędzia na wyciągnięcie ręki. Długopisy reklamowe, choć wydają się skierowane głównie do klientów lub kontrahentów, są także świetnym upominkiem dla pracowników. Jest to praktyczny gadżet, a jeśli zostanie odpowiednio spersonalizowany, może być uroczym prezentem. Dlaczego spersonalizowany długopis sprawdza się w tym zadaniu?
Gest, który wiele znaczy
Miła atmosfera w miejscu pracy jest tym, co w znaczący sposób wpływa na skuteczność i wydajność pracowników. Niezależnie od tego, czy są to święta Bożego Narodzenia, czyjeś urodziny czy inne uroczystości, wręczenie nawet najmniejszego prezentu jest idealnym rozwiązaniem, aby podnieść morale grupy. Jednak najlepsze prezenty to takie, które są dawane bez szczególnej okazji. Długopisy reklamowe z nadrukiem mogą być wręczane po ukończeniu ważnego projektu, podczas spotkania integracyjnego czy w ramach zestawu powitalnego dla nowej osoby w załodze. To świetny sposób na to, aby poczuli się oni docenieni i szanowani.
Personalizacja a budowanie więzi
Podarowanie komuś przyborów do pisania jest oczywiście praktycznym prezentem w miejscu pracy, ale jeśli są one spersonalizowane, to stają się jedyne w swoim rodzaju. Długopisy z nadrukiem, na którym pojawia się np. imię pracownika, jego stanowisko, jedno z popularnych haseł motywacyjnych, a nawet żart często powtarzany w danym miejscu pracy, sprawią, że za każdym razem, gdy ktoś sięgnie po taki gadżet, pomyśli miło o firmie.
Będąc w dużej korporacji, niektórzy pracownicy mogą czuć się zagubieni w tłumie. Jeśli więc szef wręczy im coś, co było stworzone specjalnie z myślą o nich, poczują, że są cenieni jako jednostka, a nie tylko jako część personelu.
Szeroki wybór rodzajów
Personalizacja to nie tylko logo lub nazwa. Niezbędne jest wybranie odpowiedniego rodzaju długopisu, aby uzupełnić osobę, dla której się go wręcza. Trzeba wziąć pod uwagę wiek pracowników, ich osobowość, styl i rolę w pracy. Ludzie na stanowiskach biurowych piszą zazwyczaj o wiele więcej, niż osoby pracujące na produkcji. Tym pierwszym przyda się więc ergonomiczny i wytrzymały długopis, a z kolei druga grupa może bardziej ucieszyć się z długopisów ekologicznych, które są lekkie i zajmują bardzo mało miejsca – zmieszczą się więc do każdej kieszeni.
Dodatkowo warto pamiętać o tym, że podczas spotkań z klientami, konferencji lub negocjacji, niezwykle ważny jest wygląd gadżetów. Spersonalizowany długopis reklamowy z ciekawym, spójnym nadrukiem sprawi, że osoby z zewnątrz od razu odbiorą daną firmę za bardziej profesjonalną i przywiązującą uwagę do najdrobniejszych szczegółów – a to w biznesie jest bardzo ważne.
Bonusowa reklama
Na długopisy z nadrukiem wręczane pracownikom można spojrzeć jak na podwójnych agentów. Z jednej strony są one niezwykle przydatnym gadżetem reklamowym, który jest po prostu potrzebny do wykonywania większości obowiązków, z drugiej strony stanowi reklamę samą w sobie. W odróżnieniu od innych produktów, takich jak wizytówki, kubki, przenośne dyski czy podkładki pod mysz, długopis zawsze zabiera się ze sobą. Gdy pracownicy są poza biurem i zechcą coś napisać, to automatycznie będą wpływać na innych ludzi ze swojego otoczenia. Często zupełnie nieświadomie, a jednak niezwykle skutecznie!