Targi CTCO Lyon 2024: Sukces powrotu AdPen na francuski Rynek!
W dniach 6-8 lutego 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w prestiżowych targach artykułów reklamowych CTCO w Lyonie (Francja). Nasze stoisko, prezentujące najnowsze modele długopisów reklamowych AdPen, znalazło się pośród około 300 wystawców z różnych krajów. Należy podkreślić, że Polacy byli drugą co do wielkości reprezentowaną narodowością na targach, zaraz po gospodarzach z Francji, z ponad dwudziestoma stanowiskami prezentacyjnymi. Cieszymy się, że byliśmy wśród nich.
Dla naszej firmy był to ważny powrót na francuskojęzyczne rynki po dziesięcioletniej przerwie. Targi odbywające się w kraju nad Sekwaną przeszły znaczącą, pozytywną transformację od ostatniego naszego udziału. Obfitość odwiedzających świadczyła o powrocie rynku reklamowego na dobre tory po okresie czterech lat związanych z kryzysem pandemicznym oraz wojną na Ukrainie.
Podczas trwania targów nawiązaliśmy ponad 200 rozmów zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami naszej firmy. Mimo, że przeważali przedstawiciele agencji reklamowych z Francji, nawiązaliśmy kontakty z firmami z innych krajów, w tym z Belgii, Holandii, Portugalii, Malty, Kamerunu, Senegalu, Irlandii i Słowenii.
Nowe modele długopisów Rayo oraz Palo, przygotowane z częściowym wsparciem Funduszy Europejskich, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród klientów. Entuzjastycznie przyjęta została informacja o produkcji własnych wkładów i sprężynek do długopisów, dzięki nowym maszynom, również współfinansowanych ze środków UE. To pozwoliło nam na kompleksową produkcję długopisów reklamowych, niezależnie od dostaw z Chin.
Nasi klienci podkreślali, że wysoka jakość i innowacyjny design naszych produktów, w połączeniu z atrakcyjną ceną, stanowią istotny element ich oferty dla ostatecznych klientów. Udział w targach CTCO uznajemy za niezwykle udany, podnoszący reputację naszej marki i sprzyjający pozytywnemu odbiorowi polskich produktów w całej Europie.